Google AdWord

description
description
description

Izvēlies, kā sasniegt klientus!

AdWords ir platforma, ar kuras palīdzību izveidot reklāmas Google tīklā. Google meklētāju izmanto virs 90% interneta lietotāju Latvijā, kā arī AdWords piedāvā izvēlēties precīzus atslēgas vārdus, kurus ierakstot, rāda jūsu pakalpojumu. Tu vari uzrunāt konkrēto produktu meklētājus. Adwords ir pielīdzināms virtuālam veikalam, kur Google meklētājs ir “šopinga” iela un tava mājaslapa ir veikals, gar kuru staigā pircējs.

Kas ir quality score?

Quality score ir atzīme no 1-10, ar kuru Google novērtē katru reklāmas atslēgas vārdu.
Atslēgas vārdu Google salīdzina:
> ar mājas lapu (saturu un lietotāju pieredzi). Jo ērtāka un noderīgākā mājas lapa, jo labāk.
> reklāmas tekstu atbilstību atslēgas vārdam. Reklāmas tekstiem jāietver atslēgas vārds uz kuru tā reklāmējas
> Google vērtē klikšķu skaitu, kuru ģenerē atslēgas vārds. Jo vairāk cilvēku spiež uz jūsu sludinājuma, jo labāks rezultāts.

Cik efektīva ir Adwords reklāma?

Ja atrodies pirmajā trijniekā, ar savu reklāmu varat cerēt uz 3-10% no kopējā meklējumu skaita dienā (dienā notiek vidēji 5,922,000,000 meklējumu). Efektivitāte ir atkarīgs arī no konkurences, reklāmas vietas, reklāmas teksta, mēneša dienas utt. Tomēr, cik cilvēku izvēlēsies nopirkt produktu, ir atkarīgs no mājaslapas. Cik ērta tā ir, cik uzticama, cik labi pozicionēts piedāvājums. Tātad, efektivitāte ir atkarīga no mājaslapas kvalitātes.

solutions
Plānošana - izstrādājam reklāmas kampaņas plānu un prognozēsim tās rezultātus.
Kampaņas sagatavošana - sastādām pievilcīgus sludinājumu tekstus, lai piesaistītu uzmanību un ieinteresētu apmeklētājus.
Izvietošana - izvietojam reklāmu lielākajā meklēšanas sistēmā – Google.
Monitorings - visām izmaiņām sekojam līdzi ar Google Analytics.
Atskaites - sniedzam reizi nedēļā atskaites par reklāmas kampaņas gaitu un rezultātiem.

AdWord

Sasniedz potenciālos klientus, kas atrodas dažu kilometru attālumā no Tava uzņēmuma, vai rādi reklāmas konkrētos reģionos vai valstīs

Pārbaudiet reklāmu efektivitāti Kad esat uzzinājis, kuras reklāmas ir efektīvas un kuras ir mazāk efektīvas, varat uzlabot reklāmas un pārbaudīt izmaiņas, lai uzzinātu, vai tā var uzlabot rezultātus.
Kontrolējiet budžētu Pielāgojiet budžetu, kad vien vēlaties un cik vēlaties.
Reklāmas veiktspēja Programmā AdWords varēsi skatīt, cik cilvēku ir redzējuši reklāmas, apmeklējuši vietni vai piezvanījuši Tavam uzņēmumam.

Citāts

Labi konvertējošas galvenās lapas izveidošana ir par to, kā radīt sajūtu, ar kuru jūsu auditorija izveidos savienojumu. Jums ir viena lapa, lai izveidotu pietiekamu uzticību, lai savāktu personisko informāciju no personas, kura vairumā gadījumu iepriekš nebija mijiedarbojies ar jūsu zīmolu

author
Jillian Zacchia
satura ģenerēšanas speciālists Acquisio