Google Analytic

Google Analytic
Google Analytic
Google Analytic

Google Analytics spēj palīdzēt Tava biznesa attīstībai!

Visbiežāk lietotais statistikas rīks Tava biznesa attīstībai. Ar analytics palīdzību redzēsiet: apmeklētāju plūsmu Jūsu mājas lapā; informāciju, no kādiem kanāliem nāk tīmekļa apmeklētāji; reklāmguvuma apjomu; pārdošanas rezultātu efektivitāti.

Kam tas vajadzīgs?

Mājas lapas tiek veidotas dažādiem mērķiem, kas iekļauj naudas pelnīšanu, izklaidi, informācijas atrādi un apmācību, lai tas tiktu veiksmīgi izpildīts, ir vajadzīga informācija. Šis statistikas serviss arī dod Tev iespēju iegūt visu nepieciešamo informāciju no kurienes lietotājs ir nācis, kādas darbības viņš veic jūsu lapā, cik ilgi viņš tur uzturas un no kuras lapas viņš aiziet.

Kā tas darbojas?

Visa burvība slēpjas kodā, kas ir jāievieto tīmekļa vietnes head (galvene) sadaļā, kur pēc tā sākotnējās ielādes, tas pamazām ielādējas paralēli jūsu mājas lapas ielādei, tādā veidā netraucējot tās ātrdarbību. Koda gabals, kas tiek ievietots mājas lapā izsauc skriptu no Google un tas tad arī uzskaita to, no kurienes šis konkrētais apmeklētājs ir nācis, kā arī viņa visas darbības un uzturēšanās laiku jūsu mājas lapā.

Google Analytic

82% - no visām mājas lapām pasaulē izmanto Google Analytics
7% - no visām mājas lapām izmanto otru populārāko analītikas rīku Yandex Metrika
5% - no visas informācijas, ko piedāvā Google Analytics, izmanto analīzes nolūkiem

Statistika

Tā ir zelta vērta informācija, ja Jūs plāno analizēt atdevi no reklāmas. Pēc pielāgošanas redzēsi ne tikai apmeklējumus, bet arī to, cik vērtīgi šie apmeklējumi ir bijuši.
Google Analytics ir lielisks rīks, lai vērtētu:
• online reklāmas kampaņu efektivitāti;
• offline reklāmas kampaņu efektivitāti;
• mājas lapas darbības efektivitāti;
• lietotāju uzvedību mājas lapā.

82.1% Google Analytic
6,9% Yandex
5% neizmanto vispār

Padoms

Bez analītiķiem uzņēmums ir neaizsargāts. Tomēr nepietiek tikai ar analītisko rīku piederību. Lai iegādātos vērtību no investīciju analīzes, ir vajadzīgs pietiekams personāls, labi definēti procesi, skaidra uzņēmējdarbības stratēģija un vadība.